Monday, April 11, 2016

Hello!

This week was mas o menos, nothing really happened, we did have a baptism fall through and that was sad... but today we went and played football against another zone, and Elder Kelly was the Zone Leader there so I got to see him!

We also had someone fall though this week. This week we don't have anyone, but if everything goes right we should have 3 next week, so that's exciting.

This morning we watched the Priesthood session. I thought it was good and really liked the talks from Elder Uchtdorf and Elder Eyring.

Have a great week, and please keep praying for us.

Elder Ayres
 
Pics 1 and 2 - This last Friday was a hard day for me so my companion made us some arroz chaufa, it was great! 



Pic 3 - This is just me and my companion with a bottle of mosquito spray.


Pics 4 and 5 - More chaufa and the other is of a guy spray painting a wall, im pretty sure that illegal here too...




Pics 6 and 7 - We were eating at an investigator's house, this is Ricardo Rivas. He is awesome and always gives us food, he just has to get married then we can baptize him!




Pics 8 and 9 - There is a new family in our ward, la Familia Cordoba, and they are awesome! The hermana has only been here for a week but still, she is like Hermana Sabina (the mission mom) of the missionaries already, she is great. That's her holding the ice cream and the other is her 12 year old son.




Pics 10 to 15 - She also has this little daughter that is super cute! Her name is Selene!


.







Pic 16 - This is just me and my companion at their house.



Tradução Português

Esta semana foi mas o menos, nada realmente aconteceu, o batismo que tinhamos cancelou e foi triste... mas hoje nós fomos jogar futebol contra outra zona, e Elder Kelly foi o líder de zona lá, então eu pude vê-lo!
Nós também tivemos um investigador que cancelou as palestras esta semana. E esta semana não temos ninguém, mas se tudo correr bem deveremos ter 3 na próxima semana, e isso é emocionante.
Esta manhã assistimos a sessão do Sacerdócio. Foi muito bom e realmente gostei dos discursos de Elder Uchtdorf e Élder Eyring.
 
Tenham uma ótima semana, e por favor, continuem orando por nós.
Elder Ayres
Fotos 1 e 2 - Esta última sexta-feira foi um dia difícil, e meu companheiro fez-nos arroz chaufa, foi ótimo!
Foto 3 - Pic 3 - Esta é apenas eu e meu companheiro com uma garrafa de spray contra mosquito.
Fotos 4 e 5 - Mais chaufa e o outro é de um cara pixando uma parede, tenho certeza que
é ilegal aqui também...
Fotos 6 e 7 - Estávamos comendo na casa de um investigador, este é Ricardo Rivas. Ele é incrível e sempre nos dá comida, ele só tem que se casar, em seguida, podemos batizá-lo!
Fotos 8 e 9 - Há uma nova família em nossa ala, la Familia Cordoba, e eles são incríveis! A hermana esta aqui apenas por uma semana, mas ainda assim, ela é como Hermana Sabina (a mãe dos missionarios) dos missionários já, ela é maravilhosa. É ela segurando o sorvete e a outra é seu filho de 12 anos de idade.
Fotos 10 a 15 - Ela também tem essa filha pequena que é super bonitinha! O nome dela é Selene!
Foto 16 - Esta sou só eu e meu companheiro na casa deles.



No comments:

Post a Comment