Monday, January 30, 2017

Short writings



I’m sorry, we have no time this week! Our training meeting on Wednesday was amazing! I learned so much! We have changes in the schedule and new key indicators focusing on our investigators! 

We had to do some extra things today so I have no time to write, but it’s been a good week. We are alive and fine, thanks for your prayers! 

We had two investigators come to church and things are looking up! I really want to keep improving as a missionary and this week I’ve felt like I’ve done just that, I’m learning so much here. This has been the area I’ve worked the hardest, and the results are the hardest to come up, so please pray for us and our investigators.

We had a crazy storm this last week and didn’t have power or water for a couple days, but now we are fine!

Thank you for everything, and have a great week! Love you!
Elder Ayres

Pics 1 and 2 – Only have two pictures this week. One of me and my compa, Elder Edwards, and one of the view after the storm that left us without water and power for a couple days.




Tradução para o português

Desculpe, não temos tempo esta semana! Nossa reunião de treinamento na quarta-feira foi incrível! Aprendi muito! Temos mudanças no cronograma e novos indicadores-chave com foco em nossos pesquisadores!

Nós tivemos que fazer algumas coisas extras hoje, então eu não tenho tempo para escrever, mas tem sido uma boa semana. Estamos vivos e bem, obrigado por suas orações!

Nós tivemos dois investigadores que vieram à igreja ontem e as coisas parecem estar melhorando! Eu realmente quero continuar melhorando como missionário e esta semana eu senti como se tivesse feito exatamente isso, estou aprendendo muito aqui. Esta foi a área que eu mais trabalhei duro, e os resultados são os mais difíceis de aparecer, assim por favor, se puderem, orem por nós e nossos investigadores.

Tivemos uma tempestade louca na semana passada e não tivemos energia ou água por alguns dias, mas agora estamos bem!

Obrigado por tudo, e tenham uma ótima semana! Vos amo!
Élder Ayres

Fotos 1 e 2 - Só tenho duas fotos esta semana. Uma de mim e meu compa, Elder Edwards, e uma da vista após a tempestade que nos deixou sem água e energia por alguns dias.




No comments:

Post a Comment