Monday, October 17, 2016

40 weeks countdown



Work wise it was a great week! Please, include our investigators in your prayers. Marisol, Maira, Dulce, Thomas, Andrea, Lorena, Marcela, Paola, y Milton. They are what’s important to me now.

Thanks for everything and all the support! I love you all! And I hope I get to go to the temple soon. Tomorrow we will have our interviews with the President. :)

Have a great week! Love you! And remember, the Lord has a plan for every single one of us. I love President Monson’s movie, “On the Lord’s errand”. It’s really inspiring to me and I’m trying to apply those principles to my mission every day.

Elder Ayres

Pic 1 – A picture from this week with the Familia Segovia!




Pics 2 to 4 - We had a family home evening/ dinner at the Familia Segovia’s house. They are a great family and they cook really well too!
The last one is a picture of us when we went to a retiro this week! We had to go there because my companion, how he is new, he had to do things for his passport so he can stay here in Argentina! We travelled until the capital! Then there was a problem when we went the first time because my companion forgot his passport there! jaja So we had to go back the next day.






Pics 5 to 7 - A picture from outside our window. Me and Elder Parraguez! He is going home in a month! We were in the same zone when I started the mission! Then a picture of us 4 after divisions. They slept over one night because they were too far away from their area and didn’t have time to go back.






Pics 8 to 10 - A picture of my new agenda! And one of us today. We played soccer for a couple hours in the morning!

 






Translation to Portuguese

Relativo ao trabalho missionário foi uma ótima semana! Por favor, incluam nossos investigadores em suas orações. Marisol, Maira, Dulce, Thomas, Andrea, Lorena, Marcela, Paola, y Milton. Eles são o mais importante para mim agora.

Obrigado por tudo e todo o apoio! Eu amo todos vocês! E eu espero que eu possa ir ao templo em breve. Amanhã teremos nossas entrevistas com o Presidente. :)

Tenham uma ótima semana! Vos amo! E lembre-se, o Senhor tem um plano para cada um de nós. Eu amo o filme do Presidente Monson, "A Serviço do Senhor". Ele é realmente inspirador para mim e eu estou tentando aplicar esses princípios em minha missão todos os dias.

Elder Ayres

Foto 1 - Uma imagem desta semana com a Família Segovia!

Fotos 2 a 4 - Tivemos uma noite familiar / jantar na casa da Familia Soria. Eles são uma otima família e cozinham muito bem também!
A última é uma imagem de nós quando fomos para um retiro esta semana! Tivemos de ir para lá porque meu companheiro, como ele é novo, ele tinha que fazer as coisas para o seu passaporte para que ele possa ficar aqui na Argentina! Viajamos até a capital! Em seguida, houve um problema quando fomos pela primeira vez porque o meu companheiro esqueceu seu passaporte lá! jaja Então tivemos que voltar no dia seguinte.

Fotos 5 a 7 - Um retrato que mostra a vista de nossa janela. Eu e Elder Parraguez! Ele está indo para casa em um mês! Estávamos na mesma zona quando eu comecei a missão! Em seguida, uma imagem de nós 4 depois de divisões. Eles dormiram em nossa casa porque eles estavam muito longe da sua área e não tinha tempo para voltar.

Fotos 8 a 10 - Uma foto da minha nova agenda! E uma de nós hoje. Nós jogamos futebol por algumas horas de manhã!



No comments:

Post a Comment