Monday, July 18, 2016

Quick email...

I do not have much time today! Sorry!! We did a lot today!!

The computer I started using isn't working anymore so I'm now on the computer that my companion Elder Scarber was using, but I have only like 10 minutes.
It was a great week! I just let my companion write for half an hour cause it was his first time, but yeah we are good. I'll send you pictures next week and write more of course.

Just quick... my companion is Elder Scarber from Arizona! He is great and I love his motivation! He is a really sweet guy.
We ran out of time and have to go. Take care, and please pray for me. Love you!
Elder Ayres

Tradução para o Português

Eu não tenho muito tempo hoje! Desculpa!! Nós fizemos muito hoje !!

O computador que eu comecei a usar não está mais funcionando por isso estou agora no computador que meu companheiro Elder Scarber estava usando, mas eu tenho apenas 10 minutos.

Foi uma grande semana! Eu apenas deixei meu companheiro escrever por meia hora porque era a primeira vez dele, mas sim nós estamos bem. Eu vou lhe enviar fotos na próxima semana e escrever mais, claro.

Apenas rápidamente ... meu companheiro é Elder Scarber do Arizona! Ele é muito bom e eu amo o seu animo! Ele é um cara muito legal.

Estamos sem tempo, e temos que ir. Cuidem-se bem e por favor, orem por mim. Vos amo!

Elder Ayres

No comments:

Post a Comment