Tuesday, June 21, 2016

LeBron James won!



Hello! Hey it’s a holiday here (father’s day weekend) and I will not get the chance to write for much. Happy Father’s day to all!

This was a good week; we have like 6 people progressing so we are super happy with our work! Elder Howard and I are doing well together and we are trying to help the ward out every day. We have definitely seen miracles this week and we are very grateful to be blessed with so many people progressing! If everything goes right we should have 2 baptisms every week for the next 3 weeks so we can definitely see the fruits of our labor! :) I’m just super thankful for all your prayers!

The work here in Jose C Paz is going great! Like I said we have many people progressing and we are very thankful! Like Constitucion 1 we have members that accompany us so it makes the work a lot easier! We are super happy to see how we are going to have baptisms, the firsts here in Jose C Paz in over 6 months! Our investigators are Rocio, Virginia, Alma, Federico, Franco, and Mia! I ask that you could pray for them and their progression in the gospel!

In our ward most of the members are Argentina people, so I hear lots about Brasil and about the Copa America that’s going on right now.... VAMOS CHILE! I want Chile to win... again ;) jajajaj Oh and I’ve heard about LeBron James winning the NBA finals! Super happy about that! I can’t wait to look up stuff about it at the end of my mission! But don’t worry, I’m focused on what I’m doing now, just happy about the NBA and soccer! :)

Something I’ve been thinking about a lot this week was love, and how we need to love everyone. Sometimes it’s hard but I promise that life is just better when you see everyone as Jesus and Heavenly Father would see them. Here on the mission that is a huge factor when it comes to us as missionaries, and I can honestly say that I love everyone I’m teaching and I want the best for them!

I did get to go to San Fernando this week and the package wasn’t there.... :/ we get to go 2 times this week so I hope that it’ll be there! We go on Wednesday morning and on Sunday night! Both of these reunions are farewell for President Ayre! I’m going to miss him; he is a great person and a great mission president. :)

The Cavs won!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I’m so happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEBRON JAMES IS THE BEST!!

Thanks so much for everything, I love you! Have a great week!
Elder Ayres

Pics 1 to 3 - first one is of a family home evening we did at a member’s house last week! Then it’s me and my companion elder Howard with Elder Lyon! He is in our zone!! And the last one is of candles we set up around the house whenever the power goes off.





Pics 4 to 6 - these are the dogs that live right next to us! They bark like all the time... :) Pictures of me and Elder Clegg when we did divisions! He is from Utah and is a great elder!





https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gifPics 7 to 10 - me and Elder Howard walking through the area! Pictures of the area!
https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif





Pics 11 to 13 - more photos of the area! This is a picture of a poster that a couple members made me! It’s really sweet and it has a really long story behind it so I’ll just have to explain it after the mission! But I love it its great!





Pics 14 to 16 - the area! Us at our investigators house! We had family home evening with them this week! And this is a picture of me and Alan Mendez. He is in our ward and everyone says I look just like him! He is waiting for his mission papers to come right now!
https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif





Pics 16 to 18 - us playing futebol last Monday! That’s a picture of our team and a picture of our district!





Pics 19 to 21 - Elder Howard, Elder Kelly, Elder Dote, y Elder Ayres!





Pics 22 to 24 - me and Elder Dote again! The area! And some sweet food we ate during the week!





Pics 25 to 27 - more pics of the area and us sending pictures right now on the church computer!






Tradução para o Português:

Olá! Hey é um feriado aqui (fim de semana do dia dos pais) e eu não vou ter a chance de escrever muito. Feliz Dia dos Pais a todos!

Esta foi uma boa semana; temos como 6 pessoas progredindo por isso estamos super felizes com o nosso trabalho! Elder Howard e eu estamos indo bem juntos e estamos tentando ajudar a Ala todos os dias. Nós definitivamente temos visto milagres esta semana e estamos muito gratos por sermos abençoados com tantas pessoas a progredir! Se tudo der certo, devemos ter 2 batismos a cada semana para as próximas 3 semanas para que possamos definitivamente ver os frutos do nosso trabalho! :) Eu sou apenas super grato por todas as suas orações!

O trabalho aqui em Jose C Paz está indo muito bem! Como eu disse, temos muitas pessoas a progredir e estamos muito agradecidos! Como Constitucion 1 temos membros que nos acompanham por isso torna o trabalho muito mais fácil! Estamos super felizes de ver como teremos batismos, os primeiros aqui em Jose C Paz em mais de 6 meses! Nossos investigadores são Rocio, Virginia, Alma, Federico, Franco, e Mia! Eu peço que você possam orar por eles e sua progressão no evangelho!

Em nossa Ala a maioria dos membros são argentinos, então eu ouço muito sobre o Brasil e sobre a Copa América que está acontecendo agora .... VAMOS CHILE! Quero que o Chile ganhe ... de novo;) jajajaja  Ah, e eu ouvi sobre LeBron James vencendo as finais da NBA! Super feliz com isso! Eu mal posso esperar para procurar coisas sobre ele no fim da minha missão! Mas não se preocupe, eu estou focado no que eu estou fazendo agora, apenas feliz com a NBA e futebol! :)

Algo que eu estive pensando sobre um monte esta semana foi o amor, e como nós precisamos amar a todos. Às vezes é difícil, mas eu prometo que a vida é apenas melhor quando você vê a todos como Jesus e o Pai Celestial iria vê-los. Aqui na missão, isso é um fator enorme quando se trata de nós, como missionários, e eu posso honestamente dizer que eu amo todo mundo que eu estou ensinando e eu quero o melhor para eles!

Eu terei que ir para San Fernando esta semana e o pacote não estava lá ....: / que começa a ir 2 vezes esta semana, então eu espero que ele vai estar lá! Nós vamos na quarta-feira de manhã e no domingo à noite! Ambas estas reuniões são de despedida para o presidente Ayre! Vou sentir falta dele; ele é um grande pessoa e um grande presidente de missão. :)

Os Cavs venceram !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Estou tão feliz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEBRON JAMES é o melhor !!

Muito obrigado por tudo, eu te amo! Tenham uma ótima semana!
Elder Ayres

Fotos 1-3 - primeiro é de uma noite familiar que fizemos na casa de um membro na semana passada! Então, eu e meu companheiro Elder Howard com Elder Lyon! Ele está na nossa zona!! E a último é das velas que estabelecemos em torno da casa quando a energia é desligada.

Fotos 4-6 - estes são os cães que vivem ao nosso lado! Eles latem o tempo todo. :) Fotos de mim e Elder Clegg quando fizemos divisões! Ele é de Utah e é um grande Elder!

Fotos 7 a 10 - eu e Elder Howard andando através da área! Fotos da área!

Fotos 11 a 13 - mais fotos da área! Esta é uma imagem de um cartaz que um casal membro me fez! É muito doce e tem uma história muito longa por trás dele, então eu vou ter que explicar isso depois da missão! Mas eu adoro isso, é ótimo!

Fotos 14 a 16 - a área! –Nós na casa de alguns investigadores! Tivemos noite familiar com eles esta semana! E esta é uma imagem de mim e Alan Mendez. Ele está em nossa ala e todo mundo diz que eu me pareço com ele! Ele está esperando por seus papéis para a missão neste momento!

Fotos 16 a 18 – nós quando jogamos futebol na segunda-feira! Essa é uma imagem de nossa equipe e uma imagem de nosso distrito!

Fotos 19 a 21 - Elder Howard, o Élder Kelly, Elder Dote, y Elder Ayres!

Fotos 22 a 24 – eu  e Elder Dote novamente! A área! E alguns alimentos gostosos que comemos durante a semana!

Fotos 25 a 27 - mais fotos da área e nós enviando fotos agora no computador da igreja!




No comments:

Post a Comment